АЙЛАКЕР ТҮЛКІ халық ертегісі » ГККП "Ясли сад №3". Алмалинский район
Государственное коммунальное казенное предприятие
«Ясли-сад №3»
Управления образования города Алматы
Заведующий :
+7(727) 374-68-26
Методист:
+7(727) 391-07-60
Версия для
слабовидящих
» » АЙЛАКЕР ТҮЛКІ халық ертегісі
25
апрель
2016

АЙЛАКЕР ТҮЛКІ халық ертегісі

ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТАСЫ

ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ КАРТА ОРГАНИЗОВАННОЙ УЧЕБНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ

   Күні/Дата:10.10.2015

Білім беру салалары/Образовательная область : Қатынас

Бөлім/Раздел: Тіл дамыту

Тақырыбы/Тема: «Айлакер түлкі» халық ертегісін сахыналау

Мақсаты: а) Сөйлеу мәнерін қалыптастыру

ә) Сахналау қойылымына атсалысуға ықылас білдіруді, сөйлеу мәнерінің көркемдік әдіс-тәсілдерін (дауыс ырғағы,қимыл- қозғалыс, дауыс құдіреттілігін) қолдануды дамыту.

 б) Шыншылдыққа, адамгершілдікке, достыққа тәрбиелеу

Билингвальды компонент/Билингвальный компонент:

Әтеш-петух, тауық- курица, қоян-заяц, үйрек-утка, түлкі-лиса

Сөздік жұмысы/Словарная работа: Айлакер түлкі, қоныс

____________________________________________________________________________________________________

Технологиялық қамтамасыз ету/Технологическое обеспечениие:

Интерактивтік тақта, үн таспа.

Қолданылатын көрнекі құралдар: тауық,әтеш,қоян,үйрек,тауыс,түлкі бетперделері,

киімдері,христоматия, музыка сүймелдеумен ертегі оқылады.

 

Іс−әрекет бөлімдері

Этапы деятельности

Тәрбиешінің  басқару әрекеттері

Действия воспитателя

Балалардың іс әрекеті

Деятельность детей

Мотивациялық -

 қозғаушылық

 

Мотивационно - побудительный

  Шаттық шеңбер

(Балалар  шеңбер  болып бір-бірінің қолдарын ұстап тұрады.)

-Бастауыш:

Достарды біз қолдаймыз,

Қиын шақта қорғаймыз.

                                Біздің топта ұл-қыздар,

                                Тату-тәтті ойнаймыз.

 

 

 

 

Балалар өлең жолдарын қол қимылмен көрсетіп қайталады

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастырушылық – ізденушілік

 

Организационно - поисковый

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                

                                                   

 

-Бастауыш:  Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын

                            Өзі айлакер, өзі қу,

Жүрген жері айқай мен шу.

 

-Бастауыш:  Балалар бұл қандай аң?

 

-«Айлакер түлкі»  ертегінің мазмұнын оқу

 

Баяғы бір заманда орман ішінде алай-дүлей дауыл соғады. Дауылдың қатты  соқаны соншалық  ағаштарды тамырымен құлатып, жуан бұтақтарды сындырып, жапырақтарды  ұшырып әкетеді. Аңдар қорққанынан  өз  індеріне  тығылыпты.  Осылайша  дауыл  бірнеше  күн соғып, артынша тынышталыпты.

Сол орманда Әтеш пен Тауық  өмір сүріпті. Дауыл олардың  балапандарын  ұшырып  әкетіпті. Жел  тынышталғанда Тауық  Әтешке:

-Мен  мұнда  енді  қала алмаймын. Бізге басқа жерге қоныс  аудару керек депті. Сөйтіп олар жолда келе  жатса алдарынан екі үйрек кездесіпті.

-Сіңілім қайда  жол  жүрмексіңдер? Деп сұрапты

-Біз енді бұл орманда  қалуға қорқамыз. Сондықтан  жаңа қоныс іздеуге баражатырмыз-дейд

-Ендеше бізді де  өздеріңмен  бірге  ала кетіңдерші, бізде мұнда тұрғымыз келмейді  дейді. (Үйректер)

Әтеш пен Тауық келісісп төртеуі бірге жолға шығыпты.Көп ұзамай оларға  Тауыс кезігіпті.

Тауыс: барлықтарың  қайда  бара жатсыңдар –депті

Сонда  барлығы:  Бұл орманда  тұру қауіпті, сондықтан  басқа жерге  қоныс  іздеп  бара  жатырмыз дейді.

Тауыс: Ендеше  меніде  ала кетіңдерші депті.

Енді олар бесеу болып жаңа қоныс іздепті.

Жолдан  бұларға  Қоян да  ілесіпті.

Кенет  қайдан шыққаны белгісіз  алдарынан  Түлкі шығыпты. Ол  қоныс аударушыларды  көріп таңғалып былай дейді:

-Шырақтарым қайда  бағыттап бара  жатырсыңдар?

Барлығы: Біз орманда  қалуға  қорқамыз, сондықтан  өзімізге   жаңа қоныс іздеп бара жатырмыз депті.

Түлкі:

Біздің  орманнан  кетпеңдер! Мен  бір  жақсы  жер  білемін. Сол  жерді  көрсетейін бе? Онда тыныш  және сендер онда рақат өмір  сүресіңдер! дейді

Еірақ  түлкі  айтқан жерді мақтап, алдағаны сонша, ақырында  бәрі  сол жерді көруге көніп  сол жерге жол тартады. Осы сөзден  кейін ол ініне жылман етіп түсіп жасырынып қалды. Оның артынан бірінші Тауыс сосын Әтеш пен Тауық қалғандарыда кірді. Түлкінің алдағанын білген Қоян  жылдам  секіріп, апаннан шығып кетті. Қатты жүгіретін қоянға  Түлкі жете алмады. Бірақ аңқау құстарды айлакер Түлкі айласын асырып  өз  қақапанына  түсіріпті.

 

Бастауыш:

- Балалар  сендерге  ертегі  ұнадыма?

 

 

Сөздік жұмыс: айлакер түлкі, Тауыс

Блингвальді компонент: Әтеш-Петух, Тауық-курица, үйрек-утка, қоян-заяц, түлкі-лиса.

Сиқырлы қаламмен құстардың дауыс- ырғағын тыңдау.

      

            Ертегінің мазмұны бойынша сұрақтар:

 

-Бастауыш:

1.Балалар  Әтеш пен Тауыққа нелер кездесті?

2. Тауық, Әтеш, Тауыс, Үйрек,  аңдарма әлде құстарма?

Жарайсыңдар балалар!

-Балалар бәріміз орнымыздан тұрып  бір серігіп алайықшы.

                    

Сергіту сәті

 

Айгөлек ау, Айгөйлек

Айдың жүзі дөңгелек

Айдай толған  кезімде

Би-билейміз дөңгелеп

 

Музыка ырғағымен сергіту сәтті орындалады.

 

 

 

-Балалар ертегіні сахыналап көрейікші.

Кәне кім қандай құстар мен аңдар болып ойнайды.

 

-Әтеш пен Тауық

-Үйрек

-Тауыс

-Қоян

-Түлкі

 

-Бастауыш:

-Балалар  біз  бір-бірімізбен топта тату-тәтті  дос болып ойнаймызғой. Енді жүрекше шарды келегн  қонақтарға достық  жүрекшесі ретінде сыйға тартайықшы.

 

-Жауабы: Түлкі

 

 

-Айлакер түлкі

 

 

 

Балалар ертегі мазмұнын мұхият тыңдады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Балалар ертегі ұнағанын айтып берді

 

 

 

Педагогтың көмегімен бірге сөздерді қайталады

 

 

 

 

 

 

Жауаптары:

-Тауыс

-қоян

-үйрек

-түлкі

-Құстар

 

 

Балалар өлең жолдарымен қимылдар жасады.

-қол шапалақтады

-қолдарымен айдың дөңгелек бейнесін салды

-қолдарын айналдыра айнала биледі

 

 

 

 

Балалар ертігіні қызыға сақыналады

 

 

 

 

Балалар қуаныштан  жүрекшелерді қонақтарға сыйға тартты.

 

 

Рефлексті-түзетуші

 

Рефлексивно – корректирую-щий

 

 

Оқу іс-әрекетін сұрақ –жауап арқылы қортындылау

 

-Бастауыш:

1.Балалар біз бүгін  қандай ертегімен таныстық?

 

2.Ертегі ұнадыма?

 

3.Ертегіде кездескен құстарды атаңдаршы?

 

4. Түлкі  мен  қоян  қайда  өмір  сүреді?

 

Балаларды мақтау,мадақтау ретінде жұлдызша тарату

 

 

 

Айлакер түлкі

 

Ия

 

Әтеш,тауық,тауыс,үйрек

 

-орманда өмір сүреді

 

 

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ/ОЖИДАЕМЫЙ РЕЗУЛЬТАТ:

 

 Білуі тиіс: Кейіпкелердің  қимыл – қозғалысын келтіруді;

 

 Көрсете білу: ертегіні сахналауды;

 

 Қабылдау: аңдардың, құстардың  дауыс ырғағын дұрыс  келтіруді біледі

 

 Технологиялық картаны толтырған тәрбиеші:  Алмасбекова Ғазиза Бақытқызы

(аты-жөні)

 

 

АЙЛАКЕР ТҮЛКІхалық ертегісі

 

АЙЛАКЕР ТҮЛКІхалық ертегісі

 

АЙЛАКЕР ТҮЛКІхалық ертегісі

 

АЙЛАКЕР ТҮЛКІхалық ертегісі

 

АЙЛАКЕР ТҮЛКІхалық ертегісі

 

АЙЛАКЕР ТҮЛКІхалық ертегісі

 

 

 


АЙЛАКЕР ТҮЛКІхалық ертегісі

 

АЙЛАКЕР ТҮЛКІхалық ертегісі

 

АЙЛАКЕР ТҮЛКІхалық ертегісі

 

АЙЛАКЕР ТҮЛКІхалық ертегісі

 

АЙЛАКЕР ТҮЛКІхалық ертегісі

 

АЙЛАКЕР ТҮЛКІхалық ертегісі

 

АЙЛАКЕР ТҮЛКІхалық ертегісі

 

АЙЛАКЕР ТҮЛКІхалық ертегісі

 

АЙЛАКЕР ТҮЛКІхалық ертегісі

 

АЙЛАКЕР ТҮЛКІхалық ертегісі

 

АЙЛАКЕР ТҮЛКІхалық ертегісі

 

АЙЛАКЕР ТҮЛКІхалық ертегісі

 


 

 

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив